Hvad koster et samarbejde?

Alle vores samarbejder er forskellige fra virksomhed til virksomhed.

Der er forskel på om vi aktivt administrer jeres annoncer på et eller flere medier, eller om der indgår andre service, såsom en hjemmeside eller reklamemateriale. Priser på annoncer variere naturligvis alt efter hvilken form for annoncering som er ønsket, samt en masse andre faktorer. Skemaet nedenfor er baseret på facebooks statistikker af facebook ads gennemsnitlige performance, og giver en idé over udbyttet af annoncering på facebook med den rette administration.

Budgettyper

Som kunde skal man reelt kun oplyse et ønsket budget som skal gå til annoncer, og så fremstiller vi et tilbud. Vores aftale er altid skræddersyet til den individuelle kunde. På den måde opnår kunden det tilbud som passer allerbedst.

For at kunne udnytte jeres budget på bedst muligvis, ville der blive valgt imellem 2 forskellige budgettyper.

  • Dagligt budget

    Det daglige budget er oplagt til, hvis i ønsker en kampagne som skal strække sig over et længerevarende forløb med samme daglige aktivitet på jeres annoncering. Det sørger dermed også for, at i benytter det eksakt samme beløb dagligt. Et dagligt budget er oftest mest optimal når man annoncere i længere perioder uden nogen speciel henvendelse, såsom årstider/perioder eller anledninger (fx. blackfriday).

  • Samlet budget

    Det samlede budget er ideelt at benytte til tidsbegrænsede kampagner. Der bliver blot sat et budget, samt en tidsperiode af. På den måde kan man regulere distribueringen af penge, udfra hvilke ugedage som performer bedst, og dermed opnå den mest effektive annoncekampagne.